missanflissan.blogg.se

2014/2015

Publicerad 2015-01-06 22:07:46 i Allmänt

Hej jag tänkte prata lite om mitt 2014 och hur jag ska göra för att få 2015 att bli så bra som möjligt. 2014 har varit blod svett och tårar,det har gått både upp och ner.Som en berg-och-dalbana. Det har varit många resor med kompisar och undebara människor,Jag har träffat en undebar människa som nu är ljuset i mitt liv.Hon blev bara det efter det var en period som jag låg i båtten allt var mörkt och svart.Det var hon som gjorde så jag mår bra idag.Vi kunde prata med varandra om allt.Det klickade liksom bara mellan oss 2. 2015 Där ska jag satsa mycket på ridningen och skolan. Jag tänker bli en helt ny person ingen ska behöva Känna så som jag gjorde,jag ska hjälpa andra. Jag tycker alla ska få vara friska och glada. Så hoppas jag många andra också tänker! Det var allt för mig hadee!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela