missanflissan.blogg.se

Hejdå lady

Publicerad 2014-05-30 09:57:00 i Allmänt

http://fgr.am/f/Cv4cVGrrEj
Hej om ni klickar på länken kommer det komma upp en video med massa bilder på lady.Om ni undrar vem lasy är är det min favorit ponny på ridskolan hon är den finaste snällaste undebaraste hon är den bÄst verkligen bästa hästen i hela världen.Det är den enda jag litar på älskar galopperar på hoppar på det finns mycket jag skulle kunna skriva hur jag känner dlr henne!Men nu kommer den dåliga sorliga nyheten hon är SÅLD 💔😭😢min fröken berättade att hon åker om 2 veckor på onsdagen .så det ärden sista gången jag kan rida henne idag😭❤💔för vi har tiori nästa gång!hon är den jag älskar mest i hela mitt liv den enda jag litar på! Vi har ett speciellt band mella oss och det går inte att förklara😢HEJDÅ MIN FINA UNDEBARA LADY ÄLSKAR DIG💔GRÅTER NÄR JAG SKRIVER DETTA INLÄGG 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela